2012-11-06

Papillon - nowa marka

Papillon - stworzona na początku 2012 roku przez Anię Mróz i Przemka Gibaszewskiego - to marka nowa, ale już z bogatym doświadczeniem.

- Każde z nas pracowało w branży przez wiele lat i ugryźliśmy temat chyba z każdej strony. Znamy się całe wieki, ale zawodowo nasze drogi skrzyżowały się przy okazji współpracy z Deni Cler. Zaczęło się od pracy nad wizerunkiem Kasi Niezgody a skończyło się na kilku liniach zaprojektowanych przez nas dla tej marki. Teraz mamy swoje atelier, w którym możemy oddać się swojej pasji. Na Warsaw Fashion Street pokazaliśmy linię Plus Size stworzoną specjalnie na tę okazję, realizujemy masę indywidualnych zamówień w pojedynczych egzemplarzach, a na jesień postanowiliśmy stworzyć semi-casualową kolekcję z dzianin, która mimo klasycznego zarysu jest świeża młoda i mamy nadzieję ponadczasowa.

- Marzy nam się, żeby nasze rzeczy służyły przez lata, a nie lądowały na dnie szafy po jednym sezonie. Założyliśmy, że będą to możliwie najlepsze jakościowo i koncepcyjnie rzeczy za niewygórowaną cenę. Nie ustajemy w poszukiwaniach nowych tkanin i rozwiązań, które odróżnią nasze projekty od innych dostępnych na rynku, a w konsekwencji staną się rozpoznawalne. Mamy swój styl. Kochamy klasykę, kobiecość, ale też kochamy modę, więc omijamy monotonię i nie popadamy w abstrakcję. Może to taki ciągle poszukiwany "Złoty Środek", ale tacy właśnie jesteśmy.

kontakt: Przemek - tel. 605 12 16 18 / Ania - tel. 604 786 028, papillonatelier@republika.pl

 

źródło: BUSINESS IMAGE 130 - LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2012