2022-07-29

Sklepy dopasowują się do przyszłości
Fashn Rooms / Green Room / Showroom Concept

Więcej niż moda!
Inspiracja, innowacyjność i emocje były głównymi tematami podczas ostatniej edycji FASHN ROOMS, która odbyła się w dniach 23-25 lipca w Düsseldorfie. W stylowym Areal Böhler moda stała się wręcz namacalna. Przy udziale 400 renomowanych marek z segmentu odzieży damskiej i męskiej oraz dostawców produktów uzupełniających, takich jak buty czy wysokiej jakości akcesoria, zaprezentowano najnowsze kolekcje na sezon wiosna/lato 2023. Platforma zamówień potwierdziła swój standard - oprócz FASHN ROOMS, już w czwartek i piątek w ramach SHOWROOM CONCEPT można było składać zamówień w miłej atmosferze.

Skoncentruj się na zrównoważonym rozwoju.
W nowo zainstalowanej strefie GREEN ROOM zrównoważony rozwój, jako społecznie istotny temat, został wkomponowany w wydarzenie w formie CONCEPT STORE. Zaprojektowany jako holistyczny koncept obejmujący wyposażenie sklepów, modę i akcesoria, GREEN ROOM służył detalistom jako wzór do akcentowania w ich sklepach w nowoczesny i atrakcyjny sposób ważnego tematu zrównoważonego rozwoju.
Oto jak Tanja Kliewe-Meyer, założycielka i dyrektor generalny Store 13, wyjaśnia koncepcję udostępnianą sklepom: - Dostarczamy wiele świeżych pomysłów i ekscytujących impulsów. Poza właściwymi produktami zrównoważonymi, stawiamy na sztukę i wydarzenia, które generują zainteresowanie w punktach sprzedaży.
- Teraz to od sprzedawców detalicznych zależy odebranie tych pomysłów i wprowadzenie ich w życie - dodaje dyrektor zarządzająca firmy Igedo, Ulrike Kähler. - Dzięki naszemu GREEN ROOM jesteśmy na dobrej drodze. Koncepcja to wciąż mała roślina, którą należy podlewać, aby rosła i rozkwitała. Kolejnym krokiem jest oczywiście podjęcie odpowiednich działań, by w coraz większym stopniu zwracać uwagę na GREEN ROOM, zarówno wśród wystawców, jak i zwiedzających.

Dobra mieszanka. Krótkie dystanse. Najlepsza obsługa.
FASHN ROOMS przekonało odwiedzających dobrym połączeniem indywidualnych, wysokiej jakości marek i krótkich dystansów. Heiko Wunder z Wunderwerk w Düsseldorfie podsumował to: - FASHN ROOMS w Areal Böhler są żywym dowodem na to, że targi - duże czy małe - są skuteczne. Doskonała organizacja, dobra komunikacja i ekscytujący mix marek - nigdy nie zawiodą. Z pewnością FASHN ROOMS odwiedziłoby jeszcze więcej osób, gdyby dano im na to trochę więcej czasu. Presja odwiedzenia wszystkich marek w ich salonach jest po prostu zbyt duża. Jako marka Wunderwerk bardzo chcielibyśmy zobaczyć kontynuację i rozwój FASHN ROOMS oraz towarzyszących im działań, np. takich jak „Fashion Show an der Kö”.

 

Moda żyje na Scenie.
Podczas debiutu pokazów B2C, odbywających się w centrum Düsseldorfu, organizatorzy z Igedo Company po raz kolejny udowodnili, że są ekspertami w dziedzinie mody. Pokazy te zostały zainicjowane przez Biuro Promocji Gospodarczej Düsseldorfu z okazji Düsseldorf Fashion Days Festival Edition. Siedem marek (w tym Marc Cain i Wunderwerk) zaprezentowało zachwyconej publiczności najnowsze trendy na żywo.
- To właśnie ta mieszanka targów, salonów wystawowych i działań towarzyszących sprawia, że Düsseldorf odnosi sukces. Moda należy do Düsseldorfu! - mówi na zakończenie Ulrike Kähler.


Ważne daty kolejnych imprez:

  • SHOES DÜSSELDORF 28 - 30 sierpnia 2022 r.
  • FASHN ROOMS 28 - 30 stycznia 2023 r.
  • SHOWROOM CONCEPT 26 - 30 stycznia 2023 r.

INFORMACJE:
o Igedo: igedo.com
o FASHN ROOMS Fashn-rooms.com
o SHOES DÜSSELDORF shoes-duesseldorf.com

Obserwuj na: Instagram | Linkedln | You Tube