2022-05-27

FASHN ROOMS otwiera Dodatkowe Pokoje

Düsseldorf staje się perfekcyjną sceną
- FASHION, ADDITIONALS & GREEN ROOM pod jednym dachem.

Inspiracja & Innowacja z praktyczną wartością dodaną dla wystawców i detalistów.

Doświadczaj, odkrywaj, łącz.
W świecie, w którym prawie wszystko jest dostępne za naciśnięciem przycisku, inspirujące produkty oraz koncepcje są bardzo poszukiwane. Fizyczny handel detaliczny ma szansę konkurować z dostawcami internetowymi tylko dzięki ekscytującej mieszance, zaskakującym produktom i atrakcyjnej prezentacji.

Liczą się te zaskakujące, indywidualne artykuły - w końcu właśnie to tworzy sklep pełen pomysłów. Rozwiązania jak wyjść z monotonii w kierunku większej różnorodności i mistrzowskiego komponowania emocji, asortymentu i doświadczeń zaoferują targi zamówień FASHN ROOMS w Düsseldorfie, które odbędą się w dniach 23-25 lipca 2022 r. Impreza ta dała już się zapamiętać z wysokiej jakości asortymentu zarówno niemieckich, jak i międzynarodowych marek z segmentu mody, obuwia i akcesoriów.

 

Wprowadzenie strefy ADDITIONALS na FASHN ROOMS otwiera teraz nowe możliwości dla uzupełniających się produktów kosmetycznych i lifestylowych w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu.
- Mieszanka mody i piękna jest idealna. Łączymy to, co już do siebie należy. A wszystko w inspirującym miejscu - mówi dyrektor generalna Igedo Company, Ulrike Kähler, wyjaśniając innowacyjną, zwiększającą przychody koncepcję, która zapewnia wysoki profesjonalizm dzięki współpracy między partnerami: BEAUTY FORUM i FASHN ROOMS.

- Zgodnie z naszym mottem »Wierzymy w moc piękna« - przekonujemy, że piękno ma wiele aspektów, które podkreśla moda i kosmetyki. Dlatego cieszymy się, że wspólnie z firmą Igedo wkraczamy na nowe tereny - mówi Roberto Valente, CEO Health and Beauty Germany GmbH. - BEAUTY FORUM jest zdecydowanie idealnym partnerem do wdrożenia innowacyjnej koncepcji ADDITIONALS w ramach FASHN ROOMS w formacie zorientowanym na grupę docelową.

Piękno spotyka modę.
Sprzedawcy mody zawsze poszukują atrakcyjnych dodatków do swoich sklepów. Dzięki otwartemu, centralnie zlokalizowanemu wspólnemu stoisku, ADDITIONALS FASHN ROOMS idealnie prezentuje produkty kosmetyczne i lifestylowe, w tym kosmetyki pielęgnacyjne i dekoracyjne, olejki, zapachy, artykuły wellness, a także artykuły papiernicze, świece itp.

Oprócz samego produktu, koncepcja ta dotyczy również atrakcyjnej prezentacji w sklepie, która zachęci do zakupów. ADDITIONALS dostarcza sprzedawcom praktycznych inspiracji do eksponowania w ich sklepach produktów uzupełniających w sposób dopingujący sprzedaż. - Tutaj wyjątkowa, niemal magiczna atmosfera Areal Böhler zapewnia najlepsze warunki - potwierdza Ulrike Kähler. - Dzięki atrakcyjnym prezentacjom, pobudzającym w klientach impulsy zakupu, podpowiadamy sprzedawcom nowe możliwości zaskakiwania i trwałego oczarowywania kupujących.

GREEN ROOM
Zrównoważony z ambicją. Korzystanie z mody z dobrym samopoczuciem.
Coraz więcej osób chce mieć pewność, że detaliści i producenci oferują produkty, które nie tylko dobrze wyglądają, ale również spełniają wysokie normy ekologiczne i społeczne. Dla tego typu kupujących zrównoważenie przeważa nad bezkrytyczną przyjemnością posiadania. Uczciwość i przyjazność dla środowiska znajdują odzwierciedlenie zarówno w ich codziennym stylu życia, jak i ulubionym wyglądzie.
- Od pewnego czasu obserwujemy, że zainteresowanie modą fair-production stale rośnie, zaś dobry design i zrównoważone wartości w żaden sposób nie wykluczają się wzajemnie. Wręcz przeciwnie! - mówi przekonana Ulrike Kähler. - FASHN ROOMS odpowiada na ten rozwój innowacyjną koncepcją zintegrowaną z istniejącą, odnoszącą sukcesy platformą zamówień. Dzięki nowemu segmentowi GREEN ROOM oferujemy detalistom wyjątkową możliwość rozszerzenia ich asortymentu o zrównoważoną, uczciwą modę w ukierunkowany i przemyślany sposób. A wszystko to w jednym miejscu - zarówno na pokazach, jak i na stoiskach.

Targi w Düsseldorfie to nie tylko bogata oferta mody i akcesoriów. Oprócz zamawiania, holistycznie zaprojektowany koncept GREEN ROOM obejmuje nowoczesny projekt zrównoważonego wyposażenia sklepów. Specjalna strefa hali: STORE 13 - przedstawi Concept Store firmy Herford, prezentujący nowoczesne podejście do tematu zrównoważonego rozwoju w handlu detalicznym.

- Dzięki naszej zrównoważonej koncepcji STORE 13 Sharing Concept chcemy pomóc i pokazać sprzedawcom, jak wspólnie kształtować handel w nowatorski sposób. Dostosowanie rynku do nowopowstającego zjawiska zrównoważonego stylu życia znajduje się tutaj w centrum uwagi. Obecny rynek mody od wielu sezonów przechodzi fundamentalne zmiany. Wraz z firmą Igedo z niecierpliwością czekamy na weryfikację naszej koncepcji, która nastąpi pod koniec lipca. Koncept „STORE 13 'like a bird & friends'” znajdujący się w sercu nowego GREEN ROOM podczas FASHN ROOMS jest okazją do wspólnego kształtowania rozwoju rynku i dzielenia się naszą wiedzą z tradycyjnym handlem poprzez krótkie wykłady i prelekcje, prezentowane podczas trzydniowego wydarzenia. Zaistnienie tej nowej platformy od samego początku, a tym samym aktywne jej towarzyszenie całemu fashion show w Düsseldorfie na jego drodze w kierunku bardziej zrównoważonego świata mody, potwierdza naszą koncepcję „STORE 13 - Sharing Concept”, która przeniesie rynek mody i stylu życia na wyższy zrównoważony poziom - mówi Tanja Kliewe-Meyer, założycielka i dyrektor generalna „like a bird lifestyle GmbH”.

Zintegrowany Showroom Concept o dłuższym czasie trwania (21 - 25 lipca 2022 r.) oferuje agencjom i markom premium optymalne warunki do ekspozycji mody przed wymagającymi klientami w ekskluzywnym, wysublimowanym otoczeniu.

Miejsce zbiórki: Düsseldorf!

Będąc gościem w Düsseldorfie.
Spotkanie, dyskusja i inicjowanie dobrych transakcji biznesowych - to właśnie oznacza FASHN ROOMS - miejsce dla biznesu i zamówień. Ze swoimi segmentami Avantgarde, Design & Contemporary, Accessories & Shoes, a także nowo zaprojektowanymi przestrzeniami ADDITIONALS i GREEN ROOM, wydarzenie to obejmuje całe spektrum asortymentu pod jednym dachem. Detaliści doceniają mieszankę młodych i uznanych marek oraz atrakcyjne otoczenie Areal Böhler!
Liczne oferty usług, w tym ekscytujące imprezy towarzyszące i modne miejsca hotelowe, dopełniają sukcesu wizyty na targach w Düsseldorfie.

 


Nadchodzące terminy:

  • SHOES DÜSSELDORF 28-30.08.2022 r.
  • FASHN ROOMS 28-30.01.2023 r.
  • SHOWROOM CONCEPT 26-30.01.2023 r.

Więcej informacji: