2021-08-26

Najbliższe CPM Moskwa wzrośnie o 40%

Od 31 sierpnia do 3 września 2021 r. po raz 36. odbędzie się najważniejsza biznesowa platforma wystawiennicza branży modowej dla Europy Wschodniej i Azji Centralnej CPM - Collection Premiere Moscow.

Na terenach targowych Expocentre w Moskwie około 500 wystawców z 650 markami zaprezentuje najnowsze trendy i kolekcje sezonu wiosna-lato 2022. Oznacza to wzrost o blisko 40% w porównaniu z ostatnim CPM, jaki odbył się w lutym 2021 roku. Modę damską, męską i dziecięcą, bieliznę i dodatki będą oferować producenci i dystrybutorzy marek z 20 krajów.

Pozytywne wskaźniki stopniowego ożywienia światowego przemysłu modowego są wyraźnie widoczne w rosnącej aktywności biznesowej w wielu krajach, a ty samym również i wśród uczestników CPM Moscow.

Organizator CPM Moscow, Messe Düsseldorf Moscow oraz współorganizator - IGEDO Company z dumą witają Francję, Niemcy, Włochy, Kirgistan, Rosję, Turcję i Uzbekistan (prezentujące się w swoich pawilonach narodowych), jak również indywidualne firmy z państw takich jak Austria, Białoruś, Grecja, Dania, Chiny, Hiszpania, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Finlandia, Chorwacja i Czechy.

Ważną zmianą jest przeniesienie rosyjskiej przestrzeni wystawienniczej z pawilonu nr 7 do pawilonu nr 2. Ten nowy układ zaoferuje szerszą listę marek, a także zapewni wygodniejszą nawigację podczas CPM Moscow. Wewnętrzne przejścia wewnątrz kompleksu wystawienniczego umożliwiają zwiedzającym szybkie i wygodne poruszanie się między halami, generując więcej czasu na nawiązywanie kontaktów z partnerami.

 

Ważną innowacją nadchodzącego sezonu jest rozpoczęcie nowego projektu wystawienniczego dreams by CPM body & beach, łączącego elementy takie jak bielizna domowa, odzież plażowa i fitness, odzież, a także bielizna erotyczna (zlokalizowane w hali 2.4). Nabywcy mogą tu znaleźć nowości 55 marek z 12 krajów, zobaczyć strefę trendów, wymienić się pomysłami w obszarze networkingowym. Wszystkiego dopełniają prezentacje na wybiegu i program wykładów o „dialogu marzeń”.

„Made in Germany” będą reprezentowane przez Via Appia, Verpass, van Laack, Stones, Roeckl, Naturana, Mey, Gardeur, Fraas, Daniel Hechter, Riani i UNQ.
W pawilonie francuskim spotkamy się stoiska Saint James, Rhum Raisin, Mat de Misaine, Leo Guy, Gertrude + Gaston, Fuego, Diega Paris i po raz pierwszy Bensimon.
Na przestrzeni włoskiej zagoszczą między innymi: Antonella, ASH, Fontanelli, Geox, Oblique, Gaia Life, Liu Jo, Beatrice.B i Green Coast.
W tureckim pawilonie swoje nowe kolekcje zaprezentują Mees, Kapris, Guzella, Climber by Cuno, Tony Montana, Bad Bear, Lusio, Modaqueen i wielu innych.
Z wielką radością organizatorzy po raz pierwszy witają „Fashion made in Denmark” z Nümph, Ichi, b.young, Fransa i Part Two.
Grecką modę reprezentują La Vaca Loca, Pink Label, Shaya Fashion, Mat Fashion, Helcotex PCC/Emporiotex i Access.
Najbardziej charakterystycznymi markami rosyjskiej hali są Akhmadullina Dreams, Calista, Savage, Truvor, Victoria Andreyanova, Antiga, Villagi, Bogdanov, Valenti Trade i Slava Zaitsev.

Co jeszcze jest nowego i ekscytującego?

CPM Details, prezentujący biżuterię i akcesoria lokalnych projektantów marek, głównie robionych ręcznie. W tym segmencie pojawią się zwykli uczestnicy Targów Mody, jak np. Helen Fantasy i Orgalica oraz debiutująca projektantka nakryć głowy - Zhanna Komova.

CPM School zostanie wypełniona uczestnikami z Rosyjskiego Uniwersytetu Państwowego im. A.N. Kosygina, Ivanovo’ Polytech, Art-Future School (Sankt Petersburg) oraz Działu Edukacji Fashion Consulting Group. W tym samym segmencie, w ramach programu wspierania młodych talentów CPM, swoje prace zaprezentują Ksenia Novikova z Iwanowa - zwyciężczyni konkursów „Igła Admiralicji” (Admiralty Needle) i „PROfashion Masters” oraz Ivan Fedorov - laureat tego konkursu, twórca kolekcji recyklingowej.

Zgodnie z dobrą tradycją, jak w każdym sezonie CPM Moscow oferuje oficjalny program biznesowy: CPM - Międzynarodowe Forum Ekonomiczne dla Innowacji i Technologii w handlu modą. Russian Fashion Retail Forum (RFRF) wraz ze swoimi partnerami strategicznymi - Fashion Consulting Group, PROfashion Media Holding, Retail.ru i projektem Fashion Upgrade, zorganizuje dyskusje panelowe, wykłady eksperckie, seminaria i warsztaty. Zgodnie z odpowiednimi globalnymi praktykami, program RFRF połączy formaty na żywo i online, transmitując wszystkie sekcje za pośrednictwem kanału YouTube, zaś później nagranie z nich będzie publikowane i dostępne dla wszystkich zainteresowanych.

Organizatorzy na pierwszym miejscu stawiają bezpieczeństwo wystawców i zwiedzających. Zgodnie z zaleceniami Rospotrebnadzor i odpowiednimi protokołami na temat organizacji wydarzeń na terenach targowych Expocentre, zespół CPM Moscow dąży do zapewnienia maksymalnego komfortu wszystkim uczestnikom projektu - wystawcom, kupcom i prasie. W ten sposób obiekt udostępnia system rejestracji online w celu optymalizacji ruchu uczestników.

cpm-moscow.com