2020-03-20

#MY Wólczanka - na wiosnę 2020

Przeskalowane i drobne, romantyczne vs. nowoczesne, egzotyczne lub te dobrze nam znane - wiosna w Wólczance zapowiada się wyjątkowo kwieciście. Ale to nie wszystko! W nowej kolekcji sporą rolę odgrywają również bogata oferta mody biznesowej, a w ofercie casualowej mocne zestawienia kolorystyczne, krata oraz szereg pomniejszych motywów nawiązujących do skojarzeń z czasem wolnym i wakacjami. Całość tradycyjnie stanowi odbicie trendów, jakie wcześniej widzieliśmy na wybiegach najważniejszych Tygodni Mody.

Już szybki rzut oka wystarczy, aby przekonać się, że w nowym sezonie marka odważnie stawia na mocne kolory i wyraziste wzory, obecne zarówno na koszulach, jak i towarzyszących im dodatkach: krawatach, muchach, poszetkach oraz damskich szalach i apaszkach. Nowoczesne wzornictwo tradycyjnie łączy się z najwyższej jakości tkaninami. Obok bawełny i lnu, w kolekcji damskiej, swoją mocną reprezentację mają również wiskoza oraz jedwab, występujące w wielu różnych wariantach kolorystycznych.

Róż i już!
Intensywny, mocno nasycony róż typowany jest na jeden z topowych kolorów sezonu. Jeszcze lepiej niż solo prezentuje się w duecie. Razem z krwistą czerwienią tworzą spektakularne połączenie, które mocno zapisuje się w pamięci. W koszulach Wólczanki te dwa odcienie tworzą zgrabny mariaż wzorów - geometrycznych, kwiatowych i inspirowanych orientem. W tym wypadku zasada less is more na chwilę zstępuje na drugi plan...

Tropikalna gorączka
Efektowne, energetyczne i zmysłowe - motywy zainspirowane rozbujałą różnorodnością tropików - uwodzą i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Mogą być dosłowne lub odrealnione. Łączy je fantastyczna paleta barwna, która będzie pięknie podbijać kolor wakacyjnej opalenizny. Monstery, paprocie, przewijająca się w detalach pantera - to najszybszy sposób na przemycenie wakacyjnego klimatu również do miejskiej dżungli.

Rejs dookoła świata
Koszule Wólczanki doskonale sprawdzą się na lądzie... i na wodzie. Ale nawet i bez perspektywy zamorskiej wyprawy, motywy marynistyczne z powodzeniem można przemycić także do codziennej garderoby. Paleta kolorystyczna oparta na połączeniu bieli, czerwieni i granatu występuje wśród propozycji Wólczanki w formie pionowych pasków, różnej wielkości kratek, grochów oraz dedykowanych motywów, m.in. marynarskiej liny czy kolorowych fal. Ahoj przygodo!

Pocztówki z wakacji
Paryż, Rzym, Londyn a może Nowy Jork? Styl podróżowania jest przecież równie ważny, jak sama destynacja. Wólczanka poleca się na wyjazdy - te bliższe i dalsze. Wakacyjne motywy zdobiące koszule i akcesoria odwołują się do najpiękniejszych letnich skojarzeń: kolorowe lody, bajkowe rafy koralowe i drink leniwie sączony pod palmą. Jak się okazuje, szyk może iść w parze również z komfortem. Dominujące w palecie kolorystycznej pastele nawiązują do typowo letnich odcieni: cukierkowy róż, morski błękit i stonowana zieleń pojawiają się zarówno na koszulach bawełnianych, jak i tych uszytych z lnu.

Klasyka ponad wszystko
Odpowiadając na aktualne trendy, Wólczanka nie zapomina oczywiście o swoim biznesowym charakterze. W kolekcjach męskiej i damskiej nie zabraknie także koszul w odcieniach bieli, błękitu i różu. Mikrostruktury, delikatne prążki oraz bardziej wyraziste kraty i paski na pewno nie stanowią wyłącznie tła dla marynarki czy żakietu. Wręcz przeciwnie, dzięki nim to właśnie koszula wysuwa się na pierwszy plan, szczególnie gdy towarzyszy jej jeszcze odpowiednio dobrany jedwabny krawat lub stylowa apaszka.


Twarzami kampanii #MY Wólczanka zostali Klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów, ale przede wszystkim sympatia, jaką każdy z nich żywi do marki. Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna i każda zasługuje na opowiedzenie. Ta polifonia narracji pozwoli na zaprezentowanie Wólczanki z zupełnie nowej perspektywy, widzianą oczami osób, do których marka na co dzień kieruje swoje komunikaty.

Dobór twarzy kampanii stanowi kontynuację dotychczasowych działań marketingowych, których celem jest umacnianie wizerunku Wólczanki, jako marki uniwersalnej, przeznaczonej dla bardzo szerokiej grupy docelowej, której nie definiuje wyłącznie wiek czy miejsce zamieszkania. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim:

Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody.
Łączą uśmiech i koszule Wólczanka.
Wólczanka to My.
Wólczanka to Ty.

www.wolczanka.pl